Drogi Użytkowniku!

EL SOl Pracownia Twórcza Anna Kapkowska przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających i korzystających ze sklepu internetowego www.kapciedladzieci.pl. Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.


Jakie dane zbieramy o Kliencie?

Dane zbierane podczas rejestracji: Klient, aby mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu internetowego, będzie musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji, jak również dokonania zamówienia bez rejestracji, zapytamy Klienta o imię, nazwisko, adres email. W przypadku rejestracji konieczne będzie również ustalenie hasła, jakiego Klient będzie używał na naszej witrynie.


Dane zbierane podczas transakcji zakupu

Zanim będziemy mogli zrealizować transakcję zakupu towaru w naszym sklepie, zapytamy Klienta o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, oraz dane dotyczące formy płatności, np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, datę ważności, numer CVV.


Dane zbierane automatycznie

Podczas wizyty Klienta na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. adres IP Klienta, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Dane zbierane, gdy Klient kontaktuje się z nami Gdy Klient kontaktuje się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. Przekazuje nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.


W jaki sposób wykorzystujemy dane Klienta?

W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Kliencie podmiotom trzecim. Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym pobrania od Klienta pieniędzy oraz wysłania Klientowi zamówionego towaru. Dane Klienta mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia karty kredytowej Klienta. Firma obsługująca transakcję nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli Klient zamierza dokonać zakupu.
Jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (Newsletter), dane Klienta wykorzystamy w celu wysłania do niego naszego Newslettera. Klient zostanie zapytany, czy chce
otrzymywać Newsletter podczas rejestracji oraz podczas składnia zamówienia bez rejestracji. W
każdej chwili Klient możesz zrezygnować z otrzymywania Newslettera. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach lub do personalizacji
zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Klientem, a naszym sklepem internetowym będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie Klienta. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane Klienta organom wymiaru sprawiedliwości.


W jaki sposób będziemy się kontaktować z Klientem?

Jeżeli Klient dokonał transakcji zakupu produktu, może otrzymać od nas emaile dotyczące transakcji. Możemy również kontaktować się z Klientem telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące transakcji. Jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie naszego Newslettera, Klient będzie od nas otrzymywać drogą e-mailową nasz Newsletter.


W jaki sposób Klient może poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Dane, Klient może wprowadzić zmiany lub usunąć
swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki
Newslettera. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarki
Klienta podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę wyświetlić Klientowi.
Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych. Dzięki zastosowaniu pliku cookies informacja
wyświetla się tylko raz dla jednej sesji użytkownika i nie ukazuje się ponownie po przejściu na kolejną sesję.


W jaki sposób zabezpieczamy dane osobowe Klienta?

Komunikacja między komputerem Klienta a naszym serwerem gdy zbieramy dane osobowe Klienta, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

 


Zmiany naszej polityki prywatności.

w przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie
modyfikacje do powyższego zapisu.


Kontakt
Administratorem danych osobowych jest HEXA Mariusz Kapkowski, ul. Wolności 23, 42-242 Rędziny, Polska. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich
poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia. W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z formularza kontaktowego na stronie kontaktowej.

 

 

 

close Koszyk
close Koszyk

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zamiast tego zaloguj się lub Zresetuj hasło